למה אין תאריך תפוגה על קרם הגנה מהשמש ???
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
על מרבית - אם לא כל - קרמי ההגנה מהשמש מתוצרת הארץ אין תאריך תפוגה. איך זה יתכן? כמה אנשים כבר שילמו ביוקר רב על שימוש בקרמים שתוקפם פג והם כבר אינם יעילים - מבלי לדעת זאת??? משרד הבריאות נרדם בשמירה ?????? ולמה הרופאים אינם משמיעים קול בנושא זה ??? האם יש כאן אינטרסים של חברות הייצור שהם חשובים יותר מהבריאות והחיים ???
לקריאה נוספת והעמקה
אני מסכים בהחלט כי צריך להיות תאריך תפוגה. עם זאת לא צריך להגזים- עוד לא הוכח שתכשירי ההגנה בכלל עוזרים להצלת חיים, כך שלהאשים אותם בהרג זה קצת מוגזם. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)