שאלה בנושא קרינה ברכב
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 38 ונמצאו לי מספר גידולי BCC על הפנים וכן על העפעף התחתון של העין. אני נוהג מידי יום כ-4 שעות ביום, רציתי לדעת אם קיים קשר בין השעות הרבות בהם אני נמצא ברכב לבין הגידולים הרבים שיש לי על הפנים (רוב הגידולים מרוכזים בצד שמאל של הפנים). כמו כן רציתי לשאול האם אני נמצא בסיכון גבוהה יותר למציאת גידולים נוספים (בגלל שנמצאו לי גידולים). מודה לך מראש בברכה
לקריאה נוספת והעמקה
לי היה רכב היברידי וביצעתי בו בדיקת קרינה בחברת לייפ סייור והוא התגלה בעל רמות גבוהות של קרינה - ומיד מכרנו אותו