לד''ר נתנזון ניר ...
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום... אני בת 17 והיו לי בעבר קצת נקודות חן.. וכל פעם נוספות לי יותר ויותר נקודות חן..אני יודעת שזה מהשמש אבל גם כשאני לא משתזפת הן מתרבות לי ואני לא יודעת למה. אני רוצה לדעת אם אני יכולה להוריד אותן..ובאיזה צורה ואם אתה יכול לייעץ לי על רופא עור טוב בחיפה.. תודה :)
נקודות חן נוצרות עקב הגנטיקה שלך ובתוספת עידוד מהשמש. לגבי הסרתן תוכלי לפנות לכירורג פלסטי- רק קחי בחשבון שזהו מבצע יקר - תחשבי האם זה כל כך חשוב לך להסיר את השומות. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)