עוד שאלה בנושא מיפוי שומות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נתנזון שלום. שאלתי לגבי מיפוי שומות וענית שזה עולה 1500 וכו'.. האם זה המחיר עבור ביצוע המיפוי אצלך באופן פרטי? באיכילוב הבנתי שיש גם מכשיר ושעולה 700 שקלים. אני יודעת שאתה המומחה בנושא זה ורוצה להגיע אליך, אבל מבררת מה האפשרויות. כי הכסף הוא עניין עקרוני. האם המכשיר הינו תלוי פענוח בודק או שזה מכשיר אובייקטיבי יחסית שכל אחד יכול לקרוא? אני שואלת כדי להבין את היתרון שיש בלעשות את הבדיקה אצלך. נברר בחברת הביטוח לגבי החזר ובמידה וזה אפשרי נקבע תור.
המכשיר אינו אוטומטי / אובייקטיבי אלא מייצר תמונה, שפיענוחה תלוי במיומנות המפענח (הרופא). בהבדיקה ב"איכילוב" שונה מהותית בכך שלא מתבצע צילום של כל הגוף והשוואה לאורך זמן של הצילומים. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון