שומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מטייל בהודו מזה שבוע עם משפחתי ומתכוון לטייל חצי שנה לפני נסיעתי הלכתי לרופא עור שאמר שאין לי שום שומה בעיתית מאידך יש לי פצע קטן שנראה עד כה כמו בליטה לבנה עם נקודה שנראית כמו מוגלה (בליטה לבנה היתה מעל חודש... לפני יומיים זה התחיל קצת לדמם ולפתח צורה שנראית כמו של שומה סרטנית קרי בלי גבול, צבעים.... ולכן אני מודאג אני לא זוכר או חושב שבמקור זו היתה שומה חומה כיוון שאיני בארץ אני מאד מודאג מה עלי לעשות? האם יש טלפון בארץ של רופא עור שניתן להתקשר?
טלפון לא כ"כ יעזור- לעונת זאת תמונה איכותית יכולה בהחלטלעזור... אם כי לפי התיאור נראה שמדובר בתהליך זיהומי (דלקת של שוש שערה?) ולא סרטני. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון