שומה בצוואר
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום . אני בת 16 ויש לי שומה בצוואר.השומה יחסית קטנה אבל בכל זאת היא נורא מציקה לי ולדעתי מכערת אותי. אני רוצה להסיר אותה. רופא עור אמר לי שרק כירוג פלסטי עושה את זה. ואני רוצה לשאול אם השומה שלי קטנה רוב הסיכויים זה שלא יעשו לי עם תפרים? ואם עושים עם תפרים נשאר יותר צלקות מאשר בלי? .. אשמח לתשובה כי אני ממש פוחדת מהעניין של התפרים.. תודה מראש.
רופא טוב בוחר את טכניקת הניתוח כך שהסימן יהיה קטן ככל שניתן. אין כל סיבה לפחד מתפרים- לעיתים התוצאה האסתוית יותר טובה עם תפרים ולעיתם בלי. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)