שיזוף ומלנין
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מדוע תקופה מסויימת לאחר השיזוף- חוזרם להיות לבנים? לאן "נעלם" המלנין? מדוע ה"היעלמות" הזאת של המלנין לא מתרחשת אצל מי שנולד שחום עור? תודה רבה
אצל שחומי העור קיים מבנה שונה של גופים מסוימים בתאי העור, המאפשר להן לשמור על כמות מלנין גדולה. כמו כן המלנין נוצר אצל באופן קבוע בכמות גדולה יותר ללא גירוי של שמש. אצל בהירי העור המלנין שנוצר בשיזוף פשוט יוצא עם תאי העור המתים אל מחוץ לגוף (תאי העור כל הזמן מתחלקים ובסוף מתים ומתקלפים) ולא נוצר יותר עד לקרינת השמש הבאה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)