בלוטת זקיף
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהוצאת בלוטה מגרדת מהירך, ששינתה את צבעה התקבל: consitent with MM,thickness 1.4 mm m/p associated nevus showing congential featurs.No ulceration present. CT שנעשה היה תקין באגן לא הודגמו בלוטות מוגדלות אם כי הודגמו קשריות קטנות במפשעות. בוצע ניתוח נוסף בו בוצעה הרחבה והוצאה בלוטת זקיף מהמפשעה. התוצאה הפתולוגית: הוצאה רקמה שומנית בתוכה נראה קשר בקוטר כ-2.5 ס"מ אפור גמיש ושומני מאוד. reactive lymph node with melanophages. no malignancy/ נאמר לי כי הנגע הוסר בשלמותו וכי אני בריא. האם כך? האם די בביקורת אצל האונקולוג כל מספר חודשים או שעלי להתעקש גם על CT
לעת עתה אתה בריא, ואני מאחל לך שגם תמשיך כך. לגבי המעקב- תן לאונקולוג לנהל את המעקב (וכמובן רופא עור לבדיקת שומות שגרתית או מיפוי שומות). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון