אחרי שנים שמירה מהשמש יש לי מחסור גדול בויטמין D
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נראה לי שאתם שוכחים את העובדות הכוללות. מדובר רק על להימנע מחשיפה לשמש אבל לא מדברים על כך שיכול להיות מחסור גדלבויטמין D רק בגלל חוסר חשיפה לשמש. זו בדיקה שלא עושים באופן סטנדרטי. התוצאה של בדיקת ויטמין D שלי היא 10. נמוך באופן מוגזם לכל הדיעות. אני חושבת שכדאי שתסביר קצת על כך גם לי וגם לשאר המשתתפים בפורום. ואגב קראתי די הרבה על ויטמין D. מחסור שלו יכול לגרום לחוליים רבים.
ניתן לקבל ויטמין D דרך התזונה או בחשיפה קצרה לשמש. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
חשיפה לשמש: קראתי שיש להחשף 15 דקות בשעת הצהרים, כאשר השמש גבוהה. האם זה נכון? אם לא, איך נכון לנהוג?