הסרת שתי נקודות חן מאזור החזה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הנני בחורה בת 24, יש לי שתי נקודות חן אחת בולטת ואחת שטוחה באזור החזה, לאחר בדיקה הן הובחנו כלא מסוכנות אך בכל זאת ברצוני להסיר אותן. מהרופא נאמר לי שאת הנקודה הבולטת צורבים ואת השטוחה מוציאים ע"י התערבות סכין. הייתי מעוניינת לדעת עד כמה צלקות משמעותיות ישארו לי מהסרת הנקודות מכיוון שנאמר לי שזה אזור שמפתח בדרך כלל צלקות לא קטנות? בתודה מראש
אין דרך לקבוע מראש כיצד תיראה צלקת. תלוי בסוג העור שלך, נטייתך לפתח צלקות, מיקום הצלקת ועוד. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)