הסרתי נקודת חן והודיעו לי כי יש לי סרטן העור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום ניתבשרתי שיש לי malignant melanoma of skin rignt' at level of leg' in situ חוץ מלמצוא חומר באינטרנט ולהכנס להסטריה לא הבנתי כלום. קבלתי הפניה לבית החולים לשם המשך טיפול מה זה אומר לגבי ולהמשך חיי בכלל.
מדובר אכן במלנומה-הסג המסוכן של סרטן העור, אולם למזלך היא נמצאה בעומק שיטחי ביותר מאפשר ריפוי מלא. כלומר, לאחר הטיפול שתעברי בבית החולים (הרחבת הכריתה) את למעשה תהיי בריאה לחלוטין. עם זאת עלייך להיות במעקב כל 3 חודשים אצל רופא עור מאחר וקיים סיכון להופעת מלנומה חדשה. אם יש לך שומות מרובו כדאי לך לשקול ביצוע מיפוי שומות ממוחשב- ראי באתר www.molemap.co.il. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון