הופעת שומות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחרונה נשרפתי בשמש (למרות שמרחתי מקדם הגנה) ובאזור המתוחם ע"י הכתמים האדומים של הגירוי התחילו להופיע נקודות חן חדשות האם עלי ללכת להיבדק? למרות שהשומות שהופיעו לא תואמות לסימפומים שהוגדרו לסרטן (החלפת צבע קוטר גדול וכ"ו...)
לקריאה נוספת והעמקה
בהחלט עליך להיבדק! הסימפטום החשוב ביותר של סרטן העור הוא לא "ארבעת הגימלים" (גודל, גיאומטריה, גוון, גבולות) אלא שינוי! ושינוי כולל הופעת נגע חדש, כמובן. כמובן שלא כל שינוי הוא בהכרח סרטני (רובם המכריע לא!) , אולם בהחלט כל שינוי דורש בדיקת רופא. אז אל תהסס- גש להיבדק. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)