בליטה בירך הפנימית, קרוב לשק האשכים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אתמול כשהתקלחתי הרגשתי בליטה בירך הפנימית, קרוב לשק האשכים. כיצד עליי לנהוג? האם כדאי לחכות ולראות אם זה נעלם עם הזמן? אם כן, תוך כמה זמן זה אמור להיעלם? אם עליי לפנות לרופא, לאיזו התמחות? אודה על תשובה מהירה, כי למען האמת, זה די מלחיץ אותי.
לרוב מדובר בממצא חסר משמעות- יתכן ומדובר בציסטה (מעין "בלון" מלא בנוזל). ניתן לחכות שבוע-שבועיים, ואם הממצא נעלם מעצמו אין צורך לדאוג. אם לעומת זאת הממצא גדל או כואב או רגיש למגע או שנוצר מסביבו אודם יש לפנות לכירורג. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)