הסרת שיער בלייזר
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם יש כ8 נקודות חן בגודל נק' של עט פזורות על גבי האמה, האם לדעתך יש בעיה להסיר שיער בלייזר מהיד? הרופאים במכון הלייזר ממליצים לכסות את נק' החן עם מדבקות לבנות, האם יש סכנה לעלות עליהן עם הלייזר כשהן מכוסות, או במרחק מסויים מהן?
לקריאה נוספת והעמקה
אכן רתוי לכסות את השומות למניעת פגיעת קרן הלייזר בהן. פרט לכך אין מניעה מביצוע הפעולה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)
מצאתי אתר מעניין על הסרת שיער בלייזר שמסביר מימה להזהר ואיך כדאי להסיר שיער בלי לסבול מתופעות לואי בכתובת http://blogs.atraf.co.il/membersPages/Blog.aspx?zrzor4P1qr=HMIDKK&Oy1t_vq=EDIILK