כתם לבן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום היה לי בחזהעגול או כתם לבן שהיה נראה כמו חוסר פיגמנטציה או משהו אולי כמו פטריית שמש -לא הורגש במשישה, לפני כשבועיים הופיעה עליו שלפוחית כזו ורודה. האם מלנומה יכולה להיות לבנה לגמרי שטוחה? כי אז בדקתי והרופאה אמרה שזה מהשמש? ובכלל עליה צמחה השלפוחית הזו? מה זה יכול להיות תודה על תשובתך המהירה, מאוד מודאגת
לקריאה נוספת והעמקה
השלפוחית יכולה להיות, למשל עקיצה, "חצ'קון", וכו'.... לא ניתן הרי לאבחן דרך האינטרנט, לכן אין מנוס מבדיקת רופא. קיימות בהחלט מלנומות שציבען ורוד בהיר, אולם לא סביר כי מלנומה תיראה לבנה ושטוחה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)