שומה שבלטה לי בפנים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך דוקטור יש לי שומה מתחת לזווית הפה ולא מזמן היתה אסתטית אך לאחרונה נראה לי שההיא קצת בלטה ועכשיו אני שונאת אותה היא נראית מגעיל אני לא רוצה לוותר עליה האם יש אופציה להקטין מהגודל שלה לא מהרוחב רק הגובה כי היא בולטת ואני שונאת את זה יש לי דיכאון כי אני כל כך יפה ופתאום מרגישה שזה מכער אותי אני סטודנטית לרפואה בהונגריה שנה ב תודה לך דוקטור
איני עוסק ברפואה אסתטית. כדאי לך להתיעץ עם כירורג פלסטי בנושאים אלו. בהצלחה בלימודים!!! בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)