שאלה בנושא מלנומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם קיימים טיפולים חדשניים בנושא מלנומה ? אמי עברה 2 נתוחים להסרת מלנומה בשוק.צריכה לעבור נתוח נוסף. האם זו השיטה היחידה הנהוגה בארץ או יש אחרות ? עומק 0.6 מ"מ . האם יש מכשור רפואי כלשהו שבאמצעותו נתן לסרוק את השוק ולפיו לדעת עד כמה להעמיק ועד כמה להרחיב ? אודה על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
הטיפול היחיד, המוכח כיעיל, הקיים למלנומה בעומק 0.6 מ"מ הוא ניתוח לכריתה מלאה של הגידול + שוליים נקיים. אין כל מכשור מיוחד- הנסיון של הכירורג הוא זה שקובע, וכמובן אח"כ הבדיקה הפתולוגית. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)