חשיפה לשמש
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלתי היא האם יש לנקודות חן סיכון מוגבר ביצירת סרטן לעומת עור רגיל? ואם כן, האם מריחת שכבה עבה של קרם הגנה על נקודות החן וכיסוין בבד מספק הגנה טובה? או כדי למנוע סרטן יש לכסות את כל העור אין זה מספק לכסות רק את נקודות החן? תודה רבה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
רוב מקרי המלנומות (סרטן העור) מופיעים כנדע חדש על דבי עור "רגיל", ורק מיעוטם כשומה קייימת שמשתנה. לכן יש להקפיד להגן על כל העור ע"י ביגוד מתאים ותכשירי הגנה, והכי חשוב- לה]חית חשיפה לשמש בשעות 9 עד 17. אני מתנצל על העיכוב בתשובה שנבע משהייתי בחופשה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)