נחודת חן בקרקפת לילדה בת 10
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי יש נקודת חן בקרקפת ,נקודה די גדולה ובולטת שכואבת לה מידי פעם (במיוחד בסירוק שגורם לעיתים לנקודה להפצע.) הלכתי ל-2 רופא עור כל אחד נתן חוות דעת שונה 1 - להסיר 2- להשאיר ולהבדק מידי שנה הנקודה מטרידה וכואבת ובנוסף אני חוששת שזה לא יתפתח לגרוע מכל 1- מה דעתך 2- כיצד מתבצע התהליך 2- האם אתה יכול להמליץ על רופא או בי"ח שמתמחה בהסרת נקודת חן בראש בפרט בילדים
אם השומה נפצעת מדי פעם ולא ניתן להימנע מכך אני ממליץ להסירה מסיבות של נוחות. אולם יש לשקול היטב את התוצאות - במקום תיווצר צלקת. אני מתנצל על העיכוב בתשובה שנבע משהייתי בחופשה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון