בליטת בנרתיק
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר נתנזון שלום רב, אני בת 21 ...היום בזמן המקלחת עשיתי סריקה לעצמי...פתאום אני רואה איזה בליטה בשפה החיצונית של הנרתיק בצד העליון...הוא נראה כמו פצע בתוך העור...אך אינו כואב..אפילו אם אני לוחצת... אני מאוד מפחדת..האם זה יכול להיות סרטן עור ?!!? רב תודות
לקריאה נוספת והעמקה
הסבירות לכך נמוכה, אך למה לדאוג? פני בהקדם לרופא עור או גיניקולוג. אני מתנצל על העיכוב בתשובה שנבע משהייתי בחופשה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)
היום זיהיתי קרוב לפתח הנרתיק מספר בליטות בעור ואני נורא חוששת התור לרופאה רק בחודש הבא מה אני יכולה לעשות בינתיים?