בבקשה תשובה דחופה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחצי שעה הרגשתי עם הלשון משהו כמו פצע בלחי הפנימית ימנית ,הסתכלתי בראי ויש לי נקודה כהה (שחורה) באמצע. משהו כמו נקודת חן אני בלחץ היסטרי וכנראה אגש למוקד אבל אם מישהו יכול לומר מה זה יכול להיות אודה על תגובה מהירה תודה
בהחלט יתכן ומדובר בנקודת חן- זה לא ממצא כל כך נדיר! ואין סיה לדאגה. כמו כן יתכן ומדובר בהמטומה- כלומר דמם קטן שנעצר. כמובן יתכן שמדור רק על ליכלוך קטן שנדבק ללחי... בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)
תודה רבה לך ד"ר ניר כנראה שזה מין שטף דם קטן כי הוא נעלם ובמקומו ישנו פצעון מזערי הייתי בהיסטריה לחינם חחחחח שבת שלום