נקודות חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בן בגיל 11 וצומחות לו המון נקודות חן בכל שנה. אנו משתמשים בים ובבריכה בחולצה המיוחדת נגד שמש ובקרם הגנה. תמיד עם כובע. אנחנו בודקים את נקודות החן אחת לחצי שנה והכל בסדר איתן. אך מדוע ממשיכות לצמוח לו נקודות חן? על הידיים, הגב, ובצוואר.. האם זה אמור להראות משהו? זה כבר לא כל כך "נקודות חן" ..
ריבוי שומות הינה תכונה גנטית, ומניעת חשיפה לשמש עוזרת רק במעט. מאחר שריבוי שומות הינו גורם הסיכון העיקרי למלנומה, עליו להיכנס לשיגרת מעקבים מקצועיים כל 6 חודשים למשך כל החיים. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)