שאלה לגביי נקודת חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני בערך 10 שנים גרדתי נקודת חן ופצעתי את עצמי. הנקודה התאחה אבל גודלה השתנה בעקבות כך וגם גווניה (בעלת 2 גוונים- אחד כמו של העור והשני של נקודת חן חומה). בבדיקות שגרתיות- פעם בשנה לפחות אצל הרופא עור הוא לא אמר להוריד אות מבלבד פעם אחת שביקשתי הפנייה לכירוגיה בכדי להוריד את הנקודה מבחינה אסתטית. יש לציין כי הגול לא השתנה במהלך השנים והיא לא מגדרת לי. רציתי לשמוע את חוות דעתך.כמו כן, רציתי לדעת אם גם בגילאים 25 עדיין מופיעות נקודות חן קטנות ובהירות, ייתכן כתוצאה מחשיפה לשמש- האם זה תקין?יש לציין כי אני בהירת עור. תודה רבה.
ברור שאיני יכול לאבחן דרך האינטרנט, אולם אם רופא העור אינו מוטרד את יכולה לרוב להיות רגועה. הופעת נקודות חן יכולה להיות בכל גיל- אך מעל גיל 40 נקודות חדשות שמופיעות יותר חשודות. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון