נקודת חן מטרידה בחודש שביעי
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נמצאת בחודש שביעי להריון (שבוע 30). מתחת לשד יש לי נקודת חן בעלת שני צבעים - שוליים בצבע חום בהיר וחלק פנימי בצבע חום כהה מאוד. הבעיה היא שבגלל המיקום (שהוא לא מיקום שרואים בגוף באופן יומיומי) אני לא זוכרת במדוייק כמה זמן היא שם והאם שינתה את גודלה או צבעה. יש לי תור לרופא עור ביום רביעי הקרוב ואני מאוד מוטרדת, האם ניתן לטפל ולהסיר אותה גם בזמן ההריון? האם זה עלול לפגוע באיזשהי דרך בעובר או בהנקה (בגלל המיקום מתחת לשד)? תודה מראש על תשובתך.
ניתן להסיר שומות גם בהריון ולא תהיה כל פגיעה בשד ובהנקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)