שומה לילד
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר נתנזון, רופא העור של בני בן הארבע וחצי המליץ להוציא שומה במפשעה. מאחר ומדובר בילד קטן, הוא אמר שלצורך הסרת השומה יש לבצע הרדמה כללית. לכן, הוא המליץ קודם לבצע את הבדיקה ההדרוסקופית לאבחון שומות (כדי לדעת לבטח שיש צורך להוריד אותה). מאחר והיא יקרה לא אוכל לבצעה בחודש זה. האם אני לוקחת סיכון בכך שאיני מבצעת אותה כעת? אודה לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
בדקה דרמוסקופית אינה יקרה! היא מבוצעת ע"י רופאי עור בכל קופות החולים. בכל מקרה לא נראה שיש סיכון בהמתנה0-הסיכוי למלנומה אצל ילדים בני 4 קטן מאוד. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)