קצת בלחץ...
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 31 אמא לשני קטנטנים ובריאה בדרך כלל, בצעירותי (וגם לא בצעירותי...) נחשפתי המון לשמש, לאחרונה גיליתי כי בגב, בנקודה שגרדה לי המון זמן , גדלה מעין שומה, (אולי משהו אחר)זה בצבע של העור אולי קצת ורדרד וזה גם גרד לי בטירוף, ביומיים האחרונים זה הפסיק לגרד אך זה עדיין שם... התור שלי לרופא עוד דיי הרבה זמן ביחס ללחץ שלי... אפשר אולי בינתיים את דעתכם? תודה
כל שינוי בשומה מחייב בדיקה בהקדם של רופא עור. מאחר שלא ניתן לאבחן דרך האינטרנט, דעתי היא שאם התור לרופא ארוך במיוחד- פשוט גשי לרופא אחר עם תור יותר קצר (ואני כלל לא ציני בנושא- כך אני הייתי נוהג!). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון