נקודות חן מרובות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על התגובה המהירה, אך כנראה לא הסברתי טוב את השאלה שלי, ישנם נקודות חן שקרתו לי ע"י ניתוח, הבעיה שכל הנקודות חן מפריעות לי מבחינה אסטטית, יש לי למעלה ממאה ואני רוצה להסיר את כולן ( הן שטוחות וקטנות) מה האפשרויות שלי? כל הנקודות תקינות אחרי בדיקה של מומחה ע"י הדרמוסקופ. והאם אני יכולה להסירן בעזרת לייזר?.
כנראה שגם אנילא הייתי ברור: את לוקחת סיכון - גם דרמוסקופ אינו 100% יעיל. הערה: בדיקה דרמוסקופית תלויה מאוד במיומנות הבודק- האם את בטוחה שמי שבדק אותך יודע דרמוסקופיה היטב??? כמו כן , גם לייזר אינו מבטיח שלא ישארו סימנים. אני מציע לך לקבל את גופך כפי שהוא ולא לגרום נזק מיותר. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון