אבעבועות רוח
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר-אני בת 31 ואני חולה באבעבועות רוח..יש לי פצעים בפנים בצוואר בגב בחזה ובאיבר מין. השאלה שלי היא כזאת:הבחנתי בנקודה (לא נראה כמו פצע) בצבע חום באיבר המין ..שונה מאד מהפצעים של הבעבועות..יש לה מין גיבנת כזאת..בליטה קטנה ..והיא עגולה..רציתי לדעת ..האם אני צריכה להלחץ וולכת מיד לרופא עור שייבדוק ..או לחכות לסיום המחלה ואז לראות אם זה נעלם יחד עם הפצעים.? אודה לך אם תענה לשלאתי ובמהירות האפשרית.
לקריאה נוספת והעמקה
אין מה להילחץ- בוודאי שניתן להמתין שבועיים ולראות מה קורה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)