כתם
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כתם שחור-אפור בחניכיים כבר שבועות. שאלתי רופאת עור באינטרנט והיא אמרה שצריך לעשות ביופסיה בהקדם. יש לי תור לרופא עור עוד הרבה זמן ובינתיים אני נורא לחוצה. מה הסיכוי שזה מלנומה? אני יודעת שלא ניתן לדעת בלי הבדיקה אבל בינתיים...יש איזה בדל מידע? אני ממש פוחדת. יש סיכוי גבוה שיהיה לי סרטן כי נחשפתי בשנתיים האחרונות לכמויות קרינה עצומות בבדיקות הדמיה (אני מתכוונת לרמות שאף אדם נורמלי לא מגיע אליהן) ואני יודעת שיש לי סיכוי גבוה לסרטן... אני ממש פוחדת. יש איזה מידע שיכול לעזור לי בינתיים?
רוב הסיכויים שלא מדובר חלילה במלנומה אלא בממצא שפיר. לא ידוע לי על קשר בין מלנומה לקרינת X שאליה נחשפת. את לא צריכה תור לרופא עור אלא לכירורג פה ולסת או רופא מומחה לרפואת הפה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון