האם יש טיפול חלופי
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בביאופסיה שנעשתה לבעלי בגידול בקצה האף נמצא באסל קרצינומה,,בעלי בן 77 מאחר והוא לא יכול לעשות הרדמה,,פעם אחרי הפסקת כדורי סלביס(לדלול הדם) קיבל ארוע שאלתי האם יש טיפול חלופי חוץ מכריתה משחות או משהוא דומה בתודה נעמה
לקריאה נוספת והעמקה
למיטב ידעתי אין כל מניעה מכריתת הגידול בשלמותו גם בשימוש במדללי דם. אם אכן הכירורג לא מסכים לנתח ניתן לטפל ע"י הקפאה בחנקן נוזלי או שימוש בקרם Aldara. בכל מקרה יש להיעץ עם הרופא המטפל להתאמה אופטימלית של הטיפול לסוג ומיקום הגידול המדויק. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)