פצע בנחיר
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ 4 חודשים לקיתי בוירוס שעיקרו היה צינון מלווה בנזלת ושעול במשך כחודש. במקביל הופיע בנחיר השמאלי פצע, אשר דימם במגע הגליד, ולאחר כשבועיים חזר הפצע וכך הלאה מאז ועד עתה. אציין כי אין זו נזלת שהתייבשה אלה גלד ופצע מכאיב. בשבוע האחרון הבחנתי כי אותו נחיר שקע מעט פנימה.אין פצע חיצוני.כעת אני חשה ברגישות וכאב קל בנחיר ללא פצע (כמו בתקופה שלפני הופעת הפצע). רופא א.א.ג. לא העלה כל ממצא. אציין כי עורי בהיר ומנומש. אני חוששת ומודאגת מאד. מה עלי לעשות?
אנימציע להמתין כחודש בלי לגעת בכלל באיזור. אם עדיין יהיה ממצא כלשהו יש לשקול ביצוע ביופסיה מהעור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון