גוש בגב, איך מאבחנים אטרומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יצא לי גוש בגב בגודל של כ 1-2 ס"מ שנראה כמו פצעון גדול זה כבר שנה הייתי אצל רופא עור והוא אמר שזה סתם שומן וכתב אטרומה העניין הוא שהוא לא עשה שום בדיקת ביופסיה, שום צילום איך אפשר לדעת רק ממראה ומישוש שזה לא סרטני ? הוא המליץ ללכת לכירורג ולהוציא, אולם אמר שזה לא דחוף. מה דעתך ? האם לא כל נגע כזה בולט על העור שנמצא כבר שנה שם מחייב ביופסיה ? אודה על התשובה
כמובן שללא ביופסיה לא ניתן לדעת בוודאות מה טיבו של הנגע, ולכן הרופא הפנה אותך גם לכירורג.מידת הדחיפות בהפניה נקבעת על ידי הרופא בהתאם לנסיונו.
(מספר מקשר)