נקודת חן ששינתה צורה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 40. יש לי נקודה פצפונת, ממש פצפונת, על הצוואר מיזה זמן רב (חודשים לפחות, אולי יותר) בשבועות האחרונים אני מבחינה שהנקודה קיבלה "גובה", כלומר שהנקודה החומה קטנטנה נמצאת עכשיו בראש של משהו שנראה כמו פצעון (בצבע ורוד). זה נראה כאילו שהנקודה הקטנטנה הפכה לגבעה קטנטנה, רק ששולי הגבעה אינם חומים אלא ורודים. הנקודה איננה מגרדת ואיננה מרגישה שונה, אל עם אני למשל מגרדת אותה אז התחושה היא לא נעימה, מרגיש כאילו שאם אגרד קצת יותר חזק היא תיפול. קוטרה של הנקודה כמילימטר או שניים. האם יש מקום לחשש? לפי המידע שקראתי האינטרנט נקודה שגווניה לא אחידים היא מסוכנת. תודה רבה, שלומית
תופסת להבהרה: הנקודה נראית כמו skin tag