נגע סאבאונגלי בכף רגל
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאימי גלו נגע סאבאונגלי בכף רגל ונרשם שבדרמסוקופ מדובר בלקונות סגולות.סימן ע"ש האצ'נסון שלילי אודה להסבר על הממצא , הופנתה לביופסה . מה הכוונה בנגע סאבאונגלי ומה הכוונה בלקונות סגולות וכיצד נרשמים המושגים באנגלית לצערי ניסיתי אך ללא הצלחה לגגל בנושא תודה רבה
מדובר בנגע כללשהו מתחת לציפורן. (subungual = under the nail) לא ברור לי מה הכוונה בלאקונות סגולות" - זהו אינו ניסוח מקובל לנגעים מתחת לציפורן אלא להמנגיומות (גידולים שפירים של כלי דם). מדוע שלא תשאל את הרופא המפנה לפירוש?
הרופאה אכן אמרה שמדובר בגידול ולא סתם שאלתי בפורום זה עד לביופסה רציתי להבין יותר דרך גוגל תודה שוב ויום טוב