מודאגת
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר נתנזון שלום רב, יש לי נגע בעור-באזור המצח שהרופא עור אמר לי פעם שהוא תוצאה של שהייתי בשמש בצעירותי.נבדקתי פעם אחרונה לפני כארבעה חודשים אצל רופא עור. לפני כשבועיים הנגע החל לדמם, כנראה מפני שפצעתי אותו עם מסרק. עתה, מדי פעם שוב מדמם- למשל אחרי חפיפה שמתי מגבת על הראש ואח"כ הבחנתי בדימום ממנו בצד אחר של הנגע. או למשל אחרי שינה על הצד של הראש שעליו נמצא הנגע. הנגע היה יותר שטוח, בימים אחרונים התנפח אך הצטמצם באורכו ורוחבו, חלקו ניהיה כהה יותר עקב הדימום. במגע יש הרגשה כאילו נוגעים בפצע. אני מאוד מודאגת. האם זה מסוכן? תודה רבה, טלי