מתלבט
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כתם שטוח על העטרה בגודל חצי סמ. הוא אדום שטוח ללא עובי. הוא הופיע לפני כמעט שנה. באותה תקופה קרה משהו מוזר שבמגע בפין בזיקפה היה עקצוץ ואודם באזור שקרוב לעטרה. וז היה יורד אחרי יום. ניסיתי משחה בקטורבן כי קראתי שזה אולי זיהום. לא עזר. את האדמומיות והגירוי שהופיע בפין לפני העטרה הרגיע בטאקורטן לגמרי. חשבתי שזה אלרגיה... בינתיים הכתם על העטרה לא ירד נשאר. הבנתי שבדכ מנסים משחה סטירואידית....רציתי לדעת כיוון שזה כבר כמעט שנה אולי זה סרטן. ממה שניתן להשוואה בתמונות זה מזכיר קרצינומה תאי הקשקש אם בכלל. ואז מה? כתוב טיפול ב" לוקמיד" קודם עושים ביופציה? האם כדאי לנסות שוב משחה לשבוע שבועיים? או ללכת לרופא שאולי יציע אותו דבר. כמובן שאני מ9חד מסרטן. תודה
הסיכוי שמדובר בסרטן נמוך, והתגובה לבטקורטן מגדילה את הסיכוי שמדובר בפסוריאזיס של הפין (מחלה מאוד שכיחה באיזור זה). כמובן שעליך להיבדק על ידי רופא עור לאישור האבחנה.