בדיקה שווה את החיים שלנו
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי שירלי ואני אמא בת 28 ובמהלך סוף ההריון שלי יצא לי על הפנים מעין "פצע" בהייתי בטוחה שיעבור וכך עם הזמן פשוט ניגשתי לרופא עור והוא אמר הכי טוב שנסיר למה לקחת סיכון וזה באמת לא הפריע לי או "הציק " לי מבחינה אסתתית אבל משהו דחף אותי בכול זאת להסיר את זה למרות שכולם אמרו זה שטויות... שטויות שטויות בסוף זה התגלה כנגע של סוג של סרטן העור שתודה לאל הוצא בשלמתו .. אז זה כמולקבל את החיים בחזרה .. אז תקחו כמה רגעים ופשוט תבדקו את עצמכם.. תודה לאל שהכול יצא בסדר בנקודה נוספת שהסרתי מהגב ...עכשיו הכול מלחיץ אותי ומה שאפשר להוריד אני פשוט מורידה.. אז אל תזלזלו זה באמת מציל חיים.. ואמן שכולנו נשאר רק בריאים זה הכי חשוב בחיים..מעל הכל הבריאות