נגע מדאיג
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשבועיים התחיל לי נגע מדאיג באיזור הפנים. מאז הוא התפשטא והגיע לגודל של כ-4 ס"מ- צבע חום אדום, עם מין שכבה של עור מת בצבע לבן מעל. קיבלתי תור לרופא עור לעוד כמה ימים אבל עם קצב ההתפשטות הזה אני חושש כי זה מתחיל להגיע לעין. יכול להיות שזה סרטן? סרטן יכול להתפשט כזה מהר או שזו פטריה או משהו כזה? אם זה משהו חמור, אני צריך לגשת כמה שיותר מהר. תודה
ושכחתי לציין שזה גם מגרד ועכשיו התחיל לכאוב קצת
לא ניתן לאבחן לפי התיאור, אם כי הסיכוי כי מדובר בסרטן נמוך. פנה בהקדם לרופא המשפחה שיעריך במה מדובר.
(מספר מקשר)