נקודות חן\שומות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 40, לאחר כל לידה חלו שינויים בגודל נקודות חן שונות, למשל יש לי נקודת חן בין הלחי לאוזן אשר גדלה והתבהרה, אך עדיין יש עליה שטח שחור וקשה, רופאת עור אמרה לי רק לעקוב ללא שבדקה עם מכשיר מיוחד או מראה מיוחדת, נשמע לך תקין? דבר נוסף יש לי המון סירחי עור, גם הם התרבו מאוד לאחר כל לידה, וגיליתי שאני יכולה להסיר אותם בעצמי, על ידי "משחק" איתם , עד שבסוף זה מדמם קצת ונופל, האם יש בכך סכנה?
לדעתי כל שומה יש לבדוק בעזרת דרמוסקופ. סרחי עור ניתנים אכן להסרה עצמית אך את מסתכנת בזיהום של העור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
בכל זאת , האם יש מצב שצבע נקודת חן שגדלה ובולטת מאוד התחלף משחור לבהיר, אבל חלקה עדיין שחור והיא תהיה שפירה?