Basal Cell Carcinoma Free Margins
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אנא שלי בת 69, ולפני חודש הורידו לה כתם אדום על החלק העליון של היד. היום הגיעה התשובה של המעבדה עם האבחנה Basal Cell Carcinoma Free Margins. הפלסטיקאי שביצע את הניתוח נתן לה את תוצאת המעבדה, ואמר שלא צריך לעשות שום דבר מעבר לניתוח שעברה. הפצע נרפא מאד יפה, אך עדיין לא לחלוטין. אני מבין שזה סרטן עור נפוץ מאד שהטיפול בו הוא בעיקר ניתוח. האם היא צריכה לעשות עוד משהו? כל כמה זמן מעקב אצל רופא עור? האם צריכה לראות אונקולוג? תודה, עידן
אין כל צורך באונקולוג- רק בדיקת רופא עור אחת ל-6 חודשים (בדיקת כל עור הגוף). אכן מדובר בסרטן שפשוט מאוד לטפל בו ע"י ניתוח בלבד. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון