שינוי בנקודת חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נמצאת בטיול בחו"ל במזרח. לפני כמה ימים בחל לי גרד בשומה שנמצאת על הזרוע, עגולה חומה בקוטר של כ 6 מ"מ ומעט מוגבהת. כדי להימנע מגירוד כיסיתי אותה בפוסטר. כשהסרתי אותו לאחר יום, זיהיתי שינוי בפיגמנטציה, ונראה כאילו חלקים ממנה מעין התקלפו. אני עתידה לחזור לארץ בעוד כחודש, האם לדעתך, למרות התיאור הפשטני אין מניעה להמשיך כרגיל ולגשת לרופא עם החזרה או שהיית ממליץ על דרך פעולה אחרת? תודה ושנה טובה
אין כלן צורך להילחץ- מדובר בתופעה שכיחה. תהנ בטיול ופני לבדיקה כשתחזרי. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)