כתם חום על העור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בחודש אוגוסט לפני 7 חודשים בערך היה לי כתם חום על העור שכנראה שזה היה חבורה של מכה,אבל הפחד שלי הוא שזה היה כתם של סרטן העור,הלכתי לרופא והוא אמר לי שזה שטף דם שיעבור עוד כמה ימים,ובאמת אחרי שבועיים בערך הכתם נעלם ועבר וכעשיו היד שלי בריאה ללא שום כתם,עכשיו לאחר חצי שנה אני עדיין בחרדות שזה סרטן,האם יש מצב שהיה כתם שהתרפא והסרטן נשאר בגוף או שזה סתם דמיונות שלי כי אני גם מטופל בכדורים פסיכיאטרים,מה אתה מציע ?
לקריאה נוספת והעמקה
אם הכתם נעלם גנרה שהכל בסדר. אם אתה עדיין חושש תפנה לבדיקת רופא עור חוזרת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)