עוד שאלה ליתר בטחון
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שוב תודה על התשובות הקודמות. רק לסכם ולוודא שהבנתי נכון לגבי הוצאת נגע 3 שבועות לאחר שנצרב בחנקן: 1) האם אפשר יהיה לזהות בפתולוגיה אחרי 3 שבועות מהצריבה, אם זה סבוראיק קרטוזיס בוודאות, או שבגלל הנזק מהחנקן עלולה להתקבל תשובה לא החלטית? 2) אם זה עלול להיות לא וודאי בפתולוגיה, כמה זמן צריך לחכות לפני ההוצאה בשביל שתהיה תשובה וודאית? תודה
1. אין וודאות! גם פתולוג הוא רק בן אדם שיכול לטעות. אם אתה כל כך חושש בקש חוות דעת פתולוגיות נוספות לאחר קבלת התשובה. 2. ברגע שהוצאת את הנגע כבר אין מה להוציא עוד ולכן הזמן "נעצר" עם כריתת הנגע. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון