שאלת הבהרה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שוב אני עם הנגע שנצרב בחנקן. קודם כל תודה רבה על כל התשובות המפורטות הקודמות. 1) אם מוציאים את הנגע שבועיים מהצריבה כשהאזור עדיין דלקתי השאלה אם זה לא עלול לגרום במידה וקיים חלילה גידול, להראות עמוק יותר ממה שהוא? (בגלל הדלקת ) 2)האם עדיף לחכות להוצאה עד שהאזור יחלים? ואם כן כמה זמן? 3) נראה שמה שנשאר עכשיו לאחר הצריבה מתכווץ. אם מחכים והוא נעלם יש טעם לבדוק את העור? או שעדיף להוציא כל עוד יש שם משהו? תודה רבה
1. לא 2. אין צורך לחכות להחלמה. 3. כולנו חכמים רק בדיעבד... אם הוחלט על כריתה אז כורתים. לא ניתן לחזות מה יקרה אם תמתין עוד זמן. כמובן שיתכן שגם ללא כריתה הצרבה עשתה את עבודתה וכל הנגע יעלם- כך קורה ברוב המקרים, אם הצריבה בוצעה לנגע מתאים ואם הנגע נצרב בעוצמה המתאימה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון