תוצאות ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אציין כי התוצאות הן תוצאות בדיקה שנערכה לפני מעל ל3 שנים וכי לא ניתנה המלצה לטיפול נוסף (מעבר לביקורת שנתית). מעוניין לדעת יותר לעומק מה הן המסקנות : 1. dysplastic compouns nevus with mild cytological atypia 2. foci of melanocytes with moderate dysplasia in dermoepidermal junction 3.no lesion is seen in surgical margins 4.(hmb45 is positive (upper part 5.ki67 proliferative marked is negetive predominantely in dermal component
מדובר בשומה תקינה ולכן נדרש רק מעקב כל 6-12 אחר שאר השומות. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)
הקלת מאוד :)