נקודה חוזרת לאחר טיפול
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור..לפני כשלושה חודשים עברתי טיפול להסרת נק' חן בשיטת המחט החשמלית לאחר ששיטה זו נמצאה תואמת עבורי בהמלצת הרופא..הנק' הייתה קטנה רגילה ולא בולטת במיוחד אך בכל זאת החלטתי להסירה..לאחר נשירת הגלד חזרה הנק'..הרופא לא ציין בפניי אפשרות שכזו ומדובר היה בטיפול בודד..עם חזרתי למרפאה דרשו ממני תשלום עבור טיפול נוסף, דבר שלא מתקבל על הדעת מבחינתי..מה באפשרותי לעשות? תודה
פורום זה אינו עוסק ביעוץ משפטי ולא בנושא אסתטיקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)