נפיחויות תת עוריות ורגישות לעקיצות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' נתנזון שלום וברכה , לפני כשנה לערך התחילו להתנפח אצלי כל מני בליטות תת עוריות כאלו ברגליים בעיקר , מגרדות , מתנפחות מתחת לעור ונהיות מעת נוקשות , מתנפחות ויורדות וזה חוזר על עצמו עכשיו כל שבוע כמעט. אני מודאג שלא מדובר באחת הלימפומות , יש לציין כי בחלק מהמקרים זכיתי לראות יתוש על האיזורים לפני שהם מתנפחים אך גם אם מדובר בתגובה לעקיצה מדוע הגוף פתאום מגיב בכזו אכזריות ?! מעולם לא הייתי רגיש לעקיצות ... האם לדעתך יש סיבה לחשוש מלימפומה ? או מלנומה ? אשמח לתשובתך בינתיים כל יום אתה במציאות שאפה שהוא ברגליים עלול להתנפח ולגרד ולהרוס את היום וכאמור אני מודאג שלא מדובר בסימפטום של אחת מן המחלות הממאירות ... תודה רבה
לא סביר שמדובר באחד מסוגי הסרטן. פנה בזמן שיש נפיחות לרופא העור לבדיקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון