שימוש במנורת UV ללק ג'ל מסרטן?
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני משתמשת במנורת UV ליבוש ציפורניים בלק ג'ל.עוצמת ה-UV: ארבע נורות של 9 וואט שזה סהכ 36 וואט. האם יש בזה סיכון ואם כן,האם קרם הגנה יפתור... אודה לתשובתך. חג שמח גילה
האגודה למלחמה בסרטן אומרת שאין עדיין ממצאים על המנורה והסיכונים שבה אבל מציעה למי שרוצה לשים לק ג'ל לשים על היד ספרה הגנה בחוזק 15 עמ להגן על היד מקרינה
באופן מפתיע, לא נעשו מחקרים גדולים בנושא זה, וקיימים רק מספר דיווחים בודדים על סרטני עור שהתפתחו. יהיה מעניין לראות בעתיד האם יהיו יותר גידולי עור על גבות הידים ועל האצבעות בעקבות השימוש במנורות אלו. בינתים ההצעה היא להשתמש בכפפות נטולות אצבעות על מנת להגן על עור גבות הידים.