תוצאות בדיקה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום. עברתי הורדות של מספר נקודות מהעור והממצאים הם: basal cell carcinoma , margins are free .1 deep margin focally involved .2 אודה לך באם תוכל להסביר לי בקצרה את הממצאים . תודה
מדובר בסרטן העור השכיח ביותר בבני האדם. למרות השם המאיים מדובר על סרטן שאינו מסוכן- כלומר אינו הורג (פרט למקרים נדירים ביותר של הזנחה) ועיקר נזקו הוא ביצירת פצעים מכוערים אם לא מטפלים בו ע"י כריתה מלאה. במקרה שלך בעומק הכריתה עדיין נמצאו תאי גידול ולכן מומלץ לחזור על הניתוח עד השגת שוליים נקיים מגידול. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)