כתם בוהן שמאל
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , יש לי כבר זמן רב לא יודעת בדיוק כמה כתם שחור בבוהן שמאל שלצידו קצת כתמים לבנבנים. הייתי אצל רופא עור לפני חודש וחצי וזה הביט ואמר שמדובר בחיידק נתן לי כדורים ומשחה, משחזרתי אליו בסיום הטיפול לפי ראות עיניי חל שיפור ניכר אך הוא לפתע נבהל ושל אותי לווידוי אצל חירוג פלסטי , שלא נדע. התור לחירוג הוא רק בעוד חודש ואני חוששת מאוד זה יכול להיות דברים נוספים מלבד..זה..?
חשוב לציין אולי שיש לי תמיד אפטות בפה , זה יכול היות קשור?!
אם חל שיפור בכתם לאחר טיפול תרופתי אזי הסיכון שמדובר בסרטן העור קטן ייחסית, אולם בהחלט יש להמשיך במעקב רפואי וולהגיע לתור שנקבע לך. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון